Hayatta Olduğun Konumu Uygun Görmek - PerEXP

Hayatta Olduğun Konumu Uygun Görmek

Hayatta Olduğun Konumu Uygun Görmek


Hayatta olduğun konumu uygun görmek

Şimdi bazı insanlar yükselir yükselir fakat neden Elon Musk olamaz mesela? Sebebi gerçekten basit çünkü insan bir süre sonra olduğu konumu uygun görür ve daha fazlasını yürümek istemez. Yeter der, bana burası uygun, ben kendimi yeterli görüyorum demek gibi bir şeydir bu adeta. Şunu bilmeni istiyorum bu hayatta kendini yeterli görürsen çıktığın yerden kafanı eze eze indirirler seni. Hiçbir zaman kendini olduğun konumdan ötürü yeterli görme, aynı zamanda geçici hedefler belirleme. Bu hayat amacın olsun mesela. Olsun ki işte her şey bitti diyip çalışmayı bırakma çünkü paslanır gidersin kimse sana değer vermez sonra ağlamak için hakkın bile olmaz neyse devam edeyim en büyük gaflete düşersin yavaş yavaş normalde ki işler bile ağır gelir insana. Çünkü her şey bitmiştir senin için. Gereksiz görmeye başlarsın. İnan ki bunun sonu psikolojik bir intihar gibidir. Yani anlatmak istediğim hayatta yüzden olsun ne kadar istediğin kişi olabildin? mesela sen %1 kendin gibisin. Yani halen(Kendin için)yeterli değilsin. Çalışman çok yol kat etmen gerekecek. Bak işte yeterli bir sebep. Sadece çalışmak için olduğun konumu beğenmeyip yükseleceksin asıl olay bu. Senin nerede olduğun önemli değil konumun nereye bakıyor ve sen ne yapacaksın önemli olan bu. (Sen yüzde kaçsın ve kimsin? konum nereye bakıyor sorusunun aynısıdır.)

+Yazıyı tamamen ben yazdım. Umarım faydalanabilmişsinizdir. Teşekkürler!+

Fikirlerinizi yorum yazarak belirtin :D